Vi har gennemført to variationer af en undervisningsmiljøundersøgelse henholdsvis én tilrettet indskolingen (0.-3.klasse) og én på mellemtrinnet og
overbygningen (4.-9.klasse) og den er blevet gennemført via klassetrivsel.dk.
I indskolingsklasserne fra 0.-2.klasse blev børnene hjulpet af en voksen med
teknisk at besvare spørgsmålene på børnenes iPad. Spørgsmålene er genereret fra klassetrivsel.dk egen database og gennemgået med udvalget bestående af lærer, som er ansvarlig for elevrådet på skolen og
ledelsen. Der blev i udvalget valgt at spørge mere specifikt ind til børnenes inddragelse og medbestemmelse på mellemtrin og overbygningen, da det potentielt også er en faktor der kan understøtte trivsel og læring hos børnene. Da resultatet forelå blev elevrådet inddraget (fra 4.-9.klasse) og hørt og der blev mulighed for at alle børnene på skolen bliver bekendte med resultaterne samt evt. komme med bud på handlinger der kan føre til forbedringer af de rejste problemstillinger.
Der er gennemført en ny undersøgelse af elevernes undervisningsmiljø i skoleåret 2024-25. Se herunder
Du kan finde undervisningsmiljørapport 2018/2019 her:
0.-3. kl. Trivsels og undervisningsmiljøundersøgelse 2018-19
4.-9. kl. Trivsels og undervisningsmiljøundersøgelse 2018-19